De Leergang SIO is een 7-daags interactief opleidings- programma dat de mogelijkheid biedt om de kennis en vaardigheden te verwerven voor het implementeren van het SIO in de eigen organisatie of in organisaties van derden. Klik hier voor meer informatie.

Aankomend najaar gaan we weer van start met de SIO Leergang Integriteitsmanagement. Dit is de 10e editie en dat is iets waar we natuurlijk ontzettend trots op zijn!

Ook met ons steeds groter wordende SIO-alumni netwerk (inmiddels zijn we met meer dan 70 professionals) kunnen we zeggen dat we de afgelopen jaren iets sterks hebben neergezet. Uiteraard hopen we deze koers te kunnen vasthouden de komende jaren en SIO nog meer op de kaart te zetten in Nederland.

10e Leergang SIO Integriteitsmanagement
De leergang SIO Integriteitsmanagement bestaat uit 7 modules en wordt gehouden in samenwerking met Nyenrode Business Universiteit te Breukelen. De kern van de leergang is gericht op het ontwikkelen van kennis en vaardigheden voor het implementeren en/of auditeren (beoordelen) van een integraal integriteitsmanagementsysteem.
Tijdens de leergang staan de 7 kernthema’s van het SIO-kader centraal en worden verdiepende colleges met afwisselende interactieve oefeningen gehouden. Na het succesvol afronden van de proeve van bekwaamheid ontvangt de deelnemer het Nyenrode Certificaat SIO Integriteitsmanagement.

Voor wie?
De leergang is opgezet voor (senior) professionals die in de eigen organisatie aan de slag willen gaan met integraal integriteitmanagement, zoals integrity officers, senior riskmanagers, compliance officers, toezichthouders, HR-professionals, accountants en interne auditors. Ook is de leergang bestemd voor (senior) professionals en interimmanagers die andere organisaties gaan begeleiden en toetsen bij de implementatie van SIO, zoals consultants en externe auditors.

Data najaar 2019
Module 1 – vrijdag 11 oktober 2019
Module 2 – woensdag 30 oktober 2019
Module 3 – vrijdag 8 november 2019
Module 4 – vrijdag 15 november 2019
Module 5 – maandag 25 november 2019
Module 6 – vrijdag 13 december 2019
Module 7 – maandag 16 december 2019

Vragen zijn of meer informatie gewenst? Neem gerust contact met ons op via:

Maarten de Jong – programmadirecteur                                             Lotte Reitsma – moderator
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.                                                             Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
+31 6 1498 20 40                                                                                            +31 6 53 71 8179