De Leergang SIO is een 7-daags interactief opleidings- programma dat de mogelijkheid biedt om de kennis en vaardigheden te verwerven voor het implementeren van het SIO in de eigen organisatie of in organisaties van derden. Klik hier voor meer informatie.

De Leergang Stimuleringskader Integere Organisatie (SIO) is een 7-daags interactief opleidingsprogramma dat professionals de mogelijkheid biedt om de kennis en vaardigheden te verwerven voor het implementeren van het SIO in de eigen organisatie of in organisaties van derden. Tijdens de opleiding staat de inhoud van de kernthema's van het SIO centraal. Het stimuleren, bewaken en meten van integriteit in organisaties vormen de kern van SIO. Klik hier voor de brochure van de Leergang.

Voor wie

• senior professionals die in hun eigen organisatie aan de slag willen gaan met SIO, zoals integrity officers, senior risk managers, compliance officers, HR professionals, accountants en interne auditors.
  • senior professionals en interim managers die andere organisaties gaan begeleiden en toetsen bij de implementatie van SIO, zoals consultants en externe auditors.

Erkenning

nba pe 30 punten 120x120Cedeo Accountancy ppgDe Leergang is erkend door de NBA en het CEDEO. Het CEDEO heeft daartoe een Rapportage Audit Permanente Educatie Accountants opgesteld waaruit blijkt dat Stichting Stimuleringskader Integere Organisaties resultaat 1 scoort van de beoordelingstabel Audit Accountants. De NBA biedt 42 PE-punten voor de leergang.

Praktische informatie

De SIO Leergang Integriteitsmanagement kent 7 modules en vindt dit najaar plaats op de volgende data:

Module 1 : vrijdag 11 oktober
Module 2 : woensdag 30 oktober
Module 3 : vrijdag 8 november
Module 4 : vrijdag 15 november
Module 5 : maandag 25 november
Module 6 : vrijdag 13 december
Module 7 : maandag 16 december

Locatie: Nyenrode.
Kosten (incl. toets): € 6.700,- (excl. btw) per deelnemer.

U kunt zich aanmelden door onderstaand formulier te gebruiken of een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

AANMELDFORMULIER Leergang SIO Integriteitsmanagement najaar 2019

captcharefresh