De Leergang SIO is een 7-daags interactief opleidings- programma dat de mogelijkheid biedt om de kennis en vaardigheden te verwerven voor het implementeren van het SIO in de eigen organisatie of in organisaties van derden. Klik hier voor meer informatie.

De Leergang Stimuleringskader Integere Organisatie (SIO) is een 7-daags interactief opleidingsprogramma dat professionals de mogelijkheid biedt om de kennis en vaardigheden te verwerven voor het implementeren van het SIO in de eigen organisatie of in organisaties van derden. Tijdens de opleiding staat de inhoud van de kernthema's van het SIO centraal. Het stimuleren, bewaken en meten van integriteit in organisaties vormen de kern van SIO. Klik hier voor de brochure van de Leergang.

Voor wie

• senior professionals die in hun eigen organisatie aan de slag willen gaan met SIO, zoals integrity officers, senior risk managers, compliance officers, HR professionals, accountants en interne auditors.
  • senior professionals en interim managers die andere organisaties gaan begeleiden en toetsen bij de implementatie van SIO, zoals consultants en externe auditors.

De SIO Leergang Integriteitsmanagement kent 7 modules en vindt plaats op:

Module 1 – vrijdag 8 mei 2020
Module 2 – vrijdag 15 mei 2020
Module 3 – vrijdag 29 mei 2020
Module 4 – vrijdag 12 juni 2020
Module 5 – vrijdag 19 juni 2020
Module 6 – vrijdag 26 juni 2020
Module 7 – vrijdag 4 juli 2020
Locatie: Nyenrode Business Universiteit, Breukelen
Kosten (incl. toets): € 6.700,- (excl. btw) per deelnemer.

U kunt zich aanmelden door onderstaand formulier te gebruiken of een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

AANMELDFORMULIER Leergang SIO Integriteitsmanagement voorjaar 2020

captcharefresh