De Leergang SIO is een 7-daags interactief opleidings- programma dat de mogelijkheid biedt om de kennis en vaardigheden te verwerven voor het implementeren van het SIO in de eigen organisatie of in organisaties van derden. Klik hier voor meer informatie.

nba pe algemeen.pngDe Stichting Stimuleringskader Integere Organisaties beheert en promoot het Stimuleringskader. Iedere geïnteresseerde kan het SIO kosteloos bestellen via deze website. Klik hier om 1 of meerdere exemplaren te ontvangen.
De stichting organiseert ook voorlichtingsbijeenkomsten en verzorgt een opleiding voor consultants en voor de professionals die het systeem willen gaan toepassen in de eigen organisatie. De bijeenkomsten en opleidingen van Stichting SIO zijn erkend door NBA en bieden punten voor Permanente Educatie (PE).